Kızlar herkese iyi akşamlar, bebeğim tam 6 aylık , uyku düzeni konusunda çok sıkıntı yaşıyorum. Birincisi bebeğim çok geç saatte uyuyor anca 12 de uyuyor. Engeç 9 da uyutmaya çalıştığımda 15 dk uyuyor ve kalkıyor , uykusu açılmış oluyor ve sonra uyutmam imkansız oluyor.12 gibi uyursa gece hafif mırıldansa da 6-7 saat rahat uyuyor, ama bu kadar geç uyumasını istemiyorum.Sormak istediklerim şunlar : odayı loş hale getirip karnını iyice doyuruyorum altını değişip kremliyorum sakin bir müzik yada beyaz gürültü açıyorum başka ne yapabilirim ? Hergece duş aldırmam çok zor çalışan bir anneyim duş sonrası iş beni çok yorar, uyuduğu odada besleme dediler tamam onu da yapıyorum ama yatak odasına götürürken uyanıyor, ayağımda sallayarak uyutuyorum genelde bu yanlışmı? Gündüzleri genelde 3 döngü uyuyor, gündüz en geç 19.00 gibi 3. Döngüyü tamamlamış oluyor yani uykusu gelmiyor da uyumuyor da değil.anlamadım ne yapacağım. Gece 6-7 saatle bu çocuk nasıl büyüyecek bence yetersiz uyuyor. Önerilerinizi bekliyorum.