aksoy005 Kızlar hayırlı akşamlar adetim biteli bı hafta oluyor bugün yumurtlama günüm ve sabahtan beri lekelenme oluyor ne kahverengi ne kırmızı ortasında bı renk bu durumu ilk defa yaşadım aynı durumu yaşayan var mı yoksa doktora görünmeli miyim
Yazmelegi_ aksoy005 yumurtlama zamanında bazen böyle durumlar görülüyormuş🙃 bende de olmuştu bi annemiz demisti ❤️ değerlendirdik ama nasip olmadi
aksoy005 Yazmelegi_ bende ilk defa olduğu için korktum gebeliği de çok istiyorum ama nasip 2 senedir korunmuyoruz da
aksoy005 Yazmelegi_ evet baktırdık eşimde de bende de bı sıkıntı çıkmadı 4 aydır folik asit de kullanıyorduk ama olmuyor bıraktım ben de ilacı
aksoy005 LadyX hayır gebe kalmak istiyorum zaten doğum kontrol hapı kullanmadım hiç folik asit kullanıyordum iki hafta oldu bırakalı