Kızlar bir dişi bir erkek kedim var erkek olan dişinin çocuğu, dişi kedim yatağımıza taktı ikide bir işiyor. Şimdi de bebeğimizin beşiğine işemiş. Eşim çok sinirlendi daha doğmadan çocuğun yatağı mahvolacak gönderelim artık diyor. Yani denemediğimiz şey kalmadı kedimizi çok seviyorum dışarda yaşayamaz ama artık yataklar battı çok büyük bir hijyen problemi var. Kimse de almaz işediği an atarlar sokağa ne yapacağımı şaşırdım böyle bir şey yaşasanız ne yapardınız 😭