Kızlar bugün aile sağlığından aradılar. Şeker yüklemesinide sordum ebeye eğer ailede şeker yoksa aç karnına gelin kan alalım kahvaltı yapın 1 saat sonra tekrar gelin kan alıp bakalım dediler. Böyle yaptıran oldu mu kesin bir sonuç çıkıyor mu böyle yoksa illa şeker yüklemesi yapılması lazımmı