Sonundaa 🥶bende esra ya gidiyorum medarda yapmıştım ilk doğumu şimdi devleti tercih edelim dedik ama çok kararsızım ya güzel ilgilenmezlerse iyice soğursam korkarsam dopumdan diye korkuyorum ebeler gğzel ilgilenmezse sancı anında beni gezmeme izin vermezlerse diye bilenler varsa lütfen yzsın çok memnun olurum yoksa aktifte fatma bayramı öneriyor herkes son ayımda oraya mı geçsem diye düşünmeye başladım