Kızlar konşu bi abla bugün aklımı karıştırdı. Kendiisinin sebepsiz yere bebeğinin kalbi durmuş 20.haftada.
Bugün bana sen 14 haftalıksın karnın bir aydır hiç büyümemiş gibi dedi.
Ben zaten büyümesini istemiyorum o ayrı😂 üç çocuğum var hareket kısıtlanması beni daha çok yorar. Neyse konu şu, bana acaba dr a erken mi gitsen bebeği ngelişimimi durdu dedi bi rahatsız oldum.
Ne düşünüyorsunuz geçen hafta gitmiştim buarada herşeyde yolundaydı. Ayrıca benim 4.çocuğum olucak diğer 2 doğumumda gayet normalde hamilelikte doğumlardada hiç sıkıntı yoktu yani