Minik_kuzularim Ebrueren Sarıyer Hamidiye Etfal Çayırbaşı ek binasında 4nisanda sezeryan doğum yaptım çok memnunum 2gece hastanede kaldım çok güzel ilgilendiler Allah razı olsun hepsinden 🌸🙂
Ebrueren Minik_kuzularim yaa peki doktorunuz bellimiydi yoksa acil olarak gidip herhangi bir doktormu aldı sizi
Minik_kuzularim Ebrueren hayır kusma ishal şikayetiyle hastayım diye gitmiştim meğerse doğum başlamış 🙃 ameliyathanede o gün hangi doktor nobetciyse o giriyor doğuma kendi doktorum girmedi belki planlı sezaryen olsaydı kendi doktorum girerdi ,🙂