Dileksunaa00 anlayamadım neden erken dogurmak istiyorsunuz su azlığı olsa belli ederdi doktorda en ufak risk görse söylerdi zatenn, suan risksiz geciriyorsunuz demekki 39u beklemenin ne sakıncası var ki ne güzel işte anne karnında durabildiği kadar dursun gelişsin, erkenden su gelme derseniz o hep var zateb