Hamilelik hastalık değildir,dilediğin kadar ye fazlası elbette zararlı ama canım ne zaman istediyse 1 paket alıp yedim sonuçta canım çekiyor kendini tutup strese sokmak daha zararlı bebek için aşkım😘 haftada 1 kez hiçbişey olmaz doktorum bile hamburger felan haftada 1 kere yiyebilir kola dahil içebilirsin dedi zira ,sigara içen bile var rabbim korur ☺️🌸