Herkese iyi akşamlar,35+2 olduk bugün :) 32. Haftada nstde sancı ve bebeğin kalp atışı düşük çıkmıştı bu yüzden hastanede yatmıştım. 3-4 gün sonra taburcu oldum bu sefer de kaşıntı şikayetim geri başladı, ilaç kullanımıyla geri azaldı kan verdim safra değerim 16 alt ast değerlerim de 19 12 çıktı . Doktorumla hiç doğum planlaması vs yapmadık, 37. Haftada doğum olur gibi bir konu hiç konuşmadık yani. bende hiçbir sıkıntı yok şu an bebekte nstde kalp atışı 120-130 civarı çıkıyor. Aslında 120-160 arası normal diyorlar ama sanırım bu en düşük değer olduğu için tek problem bebeğin kalp atışı. Bir sonraki kontrol normalde 37. Haftada ama 36 da mı gitmeliyim , her gittiğimde de kan verip idrar verip en az 3 kere nstye giriyorum. İki hafta önce bebek hareketsizdi bunun yüzünden uğraştım ki o da ciğer geliştirici iğne yüzünden oldu, bugün ise hemşire çok hareketli depar atıyor bir türlü yazdıramadım falan dedi. Yani çok karışık anlattım ama kafam da aynı böyle karışık, ne yapmalıyım bir yanım 37. Haftada sezeryan ol diyor ama bir yanım da normal bir şekilde kendi vakti gelince doğum yapmak istiyor, ama bir şey olursa diye de korkuyorum of offf ne yapayım kontrole ne zaman gideyim , böyle kolestaz olup 38-39 da kendisi gelmek istediğinde normal doğum yapanlar veya sezeryan da olur ama bu haftalarda doğum yapanlar var mı:(