Minigim_ben1 doğum yapmanız gerekiyor. Doğum sağlıklı olması durumunda doğum raporunuzu iş yerinize bildiriyorsunuz onlar SGK ya bildiriyor. SGK gelecek aydan itibaren parçalı olarak ödeme yapıyor. Mesela ben temmuz da doğum yaptım Ağustos’ta bir parça Eylül’de Ekim’de Kasım’da 4 parça şekilde yattı 🥰