Bende de protein kaçağı ve aniden yükselen (2-3 defa oldu) tansiyon vardı. Protein kaçağı düzeldi sonradan. Tamamen tuzu, paketlenmiş gıdayı, yağlı şeyleri vs kestim. Tansiyon normal artık. Ancak baş ağrısı, işte görme kaybı ya da ödem vs hızlı kilo alma yoktu. Bilakis bir aydır ya aynı kilodayım ya 100 gram aldım. 36 + yım. Bundan dolayı günde üç kere tansiyon ölç. Ayrıca da tansiyon çıkarsa bi on beş dakika karanlık odada uzan gözlerini kapatıp hala düşmemiş olursa öyle gel dedi doktor acilde. Çünkü elimizdeki manuel olmayan aletler de bir iki puan kadar yüksek gösterebilirmiş.