Ebrueren bencede yok yaninda senin isini rahatlikla gorebilecek birisi varsa esinde gelip gidebilsin gerisine luzum yok gercekten ne kadar kalabalik o kadar laf kalabaligi gercekten benim ilk dogumum olucak devlet takipliyim ben yinede tek oda istiyorum insallah denk gelir o zamanki sartlara gorede tabiki esim rahatlikla gelebilsin diye oda