newmommmyy2 Hanımlar benim kız kanala girmiş sizce doğum ne zaman olur böyle olunca ay heyecanlandım 😍 doktorda belli olmaz her an gelebilir dedi ama ne kadar bir zaman olur ki acaba
tsmutter newmommmyy2 darısı başımıza kolaylıkla sağlıkla gelsin 🥹 farklı ne hissediyorsunuz, ne belirtileriniz var
Ecemesen newmommmyy2 kanala girdini nerden görüyorlar acaba bugun 2 sefer ultrasona girdim 39+3 haftalığım geçen haftada demedi doktorum kanala girmiş diye bugunde alttan baktılar acılmam yok nasıl oluyo anlamadım gerçekten
Ssaree newmommmyy2 hatta 3 gün önce kendi doktorum pazartesi gelebilir demişti ama benim bebiş inatçı çıktı 😄
Ssaree Bir hafta önce bana da heran herşey olabilir demişlerdi 37 haftalıktım şuan 37+5 bekliyoruz rahim ağzı yeterince yumuşamamış
newmommmyy2 Ssaree ayy benim kızda inat etmezse çok yakın o zaman doğum 😅😅 çok heyecanlandım valla sağ salim gelsinler inşallah ya 🤲🏼🤲🏼🥹
Opapatya00 Kanala girince fark ettiniz mi göbeğinizden falan bi değişiklil oldu mu yani bende merak ediyorum girdi mi
newmommmyy2 Opapatya00 valla göbeğim hala ağzıma girecek kadar yukarda öyle göbeğim inmiş gibi bir durum yok ama tam vajinamda sert bir şekilde kafasını hissediyorum resmen
Opapatya00 newmommmyy2 hmm anladım canım yok bende öyle bi belirti sanki önceki gibiyim inşallah girer hayırlısıyla da
newmommmyy2 tsmutter amin inşallah canım valla farklı olarak sadece bacak aramda baskı çok onun dışında başka birşey yok yani 🥲
newmommmyy2 Ecemesen valla ultrasonda baktı direkt pozisyon almış kafasını kanala sokmuş dedi hatta bu sefer baş ölçülerini yanlış olabiliriz haberin olsun küçük büyük çıkarsa merak etme yani dedi
Ssaree 1mihrimah bebeğim iri bebek doktor tatlı herşeyi yasakladı ama azda olsa yiyorum bu sefer de doğmaz dahada irileşir diye korkuyorum 🤦♀️