Zhr_mom1 Merhabaa güzell annelerrr 35 ci haftmdyım çarşmba kontrolmüz bugun aşırıı başş ağrım varr parol içtm geçmşti fakat telrar başladııı anlamış değil acaip bir zonklamaaa bu şeklde ola n varmı sadce parol içebliyoruz onda içtim die içemiyorum ..
K1996 Zhr_mom1 baş ağrısı ilk hamileligimde bndede olurdu bsimi alıp duvarlara vurasim gelirdi ama ilk duş alıp saçımı kuruttugumda geçerdi
Pinar-inaloglu Zhr_mom1 Ne olur olmaz tansiyon baktırınnderim bazen oda yapıyor. Birde benim alerjim var geniz akıntım dan kulağım tıkanmıştı oda direk baş ve omzuma ağrı yapmıştı. Öksürünce falan kafam kopacak gibi zonkluyordu
Zhr_mom1 Pinar-inaloglu evtt evtt ölsürnce bile kafmm basnçtn ağrıyorr bktrdm tnsıyom 11/6 norml dendi