SweetBaby_ sleepy kendimde de çevremde de çok memnuniyet görmedim. Kızımda molfix kullanıyorum 2 senedir taşma pişik kolu vs yaşamadım. Molfixin hem sarı hem mavi paketini indirimde hangisi denk gelirse onu kullanıyorum bu arada. Goon un sarı paketi de çok çok iyi baya prima muadili diyebilirim. Ben şimdi molfix sarı paket ve gokm sarı paket aldım 1 ve 2 no oğluma. Hangisi iyi gelirse onunla devam edeceğim