Aayten Mrb Annişler 36 haftalik hamileyim . Hangi sezeryan her anlamda daha iyi daha agrisiz ilk dogum ve kafam çok karisik tecrubeli anneler yardimci olabilirmi . Genelde daha cokmu acı hissedilio hayirli geceler 🙇♀️
MerveNural Aayten sezeryan bi dogum sekli degil mecburiyet durumunda bebegin alinmasi icin yapilan ameliyattir. Önce bunu ayirt edelim artik.
Kelebek123 Aayten senin ve bebeğin için en sağlıklısı, doğrusu hangisiyse o en iyisi. Bunu da zamanla göreceksin. Sezeryan kolay gelmesin bu ksdar size onda da ağrı, acı, sızı oluyor. Farklı etkileri var. Doğum sonuçta bu. Hakkınızda hayırlısı olsun.