Ilkim1- Ozgee_19 genellikle Doktorlar adetin 3 veya 4 günü takıyorlar adetli olmadan takıldığını görmedim şu ana kadar aslında şöyle bir şey var 3 ve 4 gününün takma sebepleri hamile olmadığını bilmeleri ve hemen o an takıyorlar ama adetsiz bir şekilde gidersen Büyük ihtimal kan tahlili isteyecek sonra spiral takacak ben 3 defa takıp çıkardığım için her seferinde adetin 3 veya 4 günü gel denildi bana 😊
Ozgee_19 Ilkim1- 3.5 aylık bebeğim daha regl olmadım ki düzenli emziriyorum regl olmayı beklersem bu korkuyla kesin hamile kalırım 😂
Salihaa42 K1u5b9 benim ikizlerim vardı 2 yaşlarında spiral taktırdım 6 sene takılı durdu. Kendim çıkardım 6 ay sonra gebe kaldım ama 8 haftalıkken kalp atışı durduğunu öğrendik ve kürtaj oldum hiç korunmadan 2 ay sonra tekrar gebe kaldım şuan 22 haftaligiz. Yani haliyle spiral takılı onu çıkartır çıkartmaz gebe kalinmayabilir siz umudunuzu yitirmeyin
Ayse3434ay Ozgee_19 ben 13 yıl kullandım o zamanlar kendımız alıp bakır spıral , ebeye götürmüştüm sağlık ocağında takmıştı , hiç bır sorun yaşamadım şu an hamıleyım sonra Yıne düşünüyorum , hap ta denedım ıgnede denedım en guzelı spiral geldı bana
Esum48 Ozgee_19 iyi taktigindan emin olman lazim canim. Benima rkadasim benim doktorumda taktirdi özelde. Taktirdiktan donra surekli agrisi oldu ara ara kanamasi oldu. Baska doktora muayeneye gitti takamamis rahim agzinda kalmis spiral bu korumaz demis. Test filan yapmislar. Spiral taktirdiktan hemens onra bi de ultrasonla kontrol etmesi gerekiyomus yerlesmis mi diye. O doktor onu yapmamais arkadasimda hamilelik suphesi olustu.
Mavidunyamm Ozgee_19 Yazdıklarıma aile hekimliğinin ne alakası var ? Aile planlaması bölümüne randevusuz yönlendiriliyorsunuz. Oda hastanede zaten