Hanımlar 34. Haftadayım suyum az sınırda, bugün birsürü test verdim idrarda protein kaçağı olduğu söylendi yarın perinatoloji tekrar çağırdı. Suyu az diye yatış yapacaklardı son anda yırttım, idrarda protein kaçağı varsa yatış yaparlar mı daha çok erken bu durumu yaşayan var mı anlatabilir mi