Mombabyy777 Merhaba kızlar, Gebelik testi yaptım pozitifi görünce kan verdim 84,79 çıktı 2 gün sonra tekrar verdim 147,23 çıktı. Sizce nasıl artış ? Adetim 4 gün gecikti sonucum 147,23
Minnakpopus Mombabyy777 iki gün sonra bir daha aynı yerde aynı saatte kan verin. Sadece bu iki değerle net birşey söylemek doğru olmaz
Mrvsmt2502 Mombabyy777 en az %60 artış bekleniyor sizinkide %67 artmış yani iyi duruyor ama yinede takip etmek lazım 1 2 değer daha
Mombabyy777 bgndgd devam etmiyor adet zamanımla bir başlayıp bitti . Kahverengi leke geldi üzerine görme yerleşme dedikleri oluyormuş sanırım. Betam yükseliyor doktorahenüz görünmedim. Ama kanama şeklindeyse sizin bence görünün bir doktora