heyymomm merhaba arkadaşlar bir hafta oldu sezaryen olalı. dikişimde yanma ağrı falan yok ama sadece boydan boya dikiş olan yer şiş duruyor aynı ödemli gibi. normal midir bu başına gelen var mı? dediğim gibi ağrı acı vs yok
Girlmama heyymomm benimde 1 ayi gecti dikisimin 1 parmak ustu biydan boya sis gibi ve hamlamis gibi karnim agriyor
heyymomm Milenamavi internette arattığımda şişlik olması normal yazıyor ama ben de anlamadım gerçekten doktoruma sorucam sanırım
Mrzbrvdr heyymomm dikişin hemen üst tarafı değil mi bende 1 ay önce doğum yaptım bende de aynı şişlik bombe gibi , ağrı sızı birşey yok
Mrzbrvdr heyymomm merhaba bugün doktora gittim ağrım oldu diye , derinin şişkin olması deriden dolayıymış madecasol kullan dedi. herhangi bir enfeksiyon yok dedi ağrı da soğuk aldığım için. Yani bir nebze de olsa rahatlayın diye haber vermek istedim.