17+3′üm 3 kezdir hastanelere gidiyorum ya sırtını dönüyor ya bacaklar kapalı yada duruş kötü bir türlü cinsiyetini öğrenemedik meraktan çatlıyacağım 😂
acaba duruşunun düzgün olması için yapılacak birşey var mıdır ? yoksa doğana kadar süpriz yumurta mı olucak 😄