Merhaba kızlar, son adet günüme göre 5. Haftadayım 2 gündür azalıp çoğalmalı kahverengi kanamam oluyor korkudan napacağımı şaşırdım. Doktora gittim henüz kese görünmüyor bebeğin çok küçük ama rahim duvarın hala kalın dedi beta aldı 240 çıktı yani ilk verdiğime göre epey yükselmiş. Sizlerde böyle bi durum oldu mu ne olur içimi rahatlatacak bişeyler duyayım. İlk bebeğim ve çok korkuyorum