Yildiz-Demir İki gündür iç çamaşırımsda ıslaklık oluyor kokusuz ve renksiz su gibi çok fazla değil ama neden acaba yaşayan oldu mu bu durumu
Melodimm Yildiz-Demir Doğuma kadar yaşadım bebeğin suyu zan etdim bende.Eger şüpheniz varsa eczanede bunun için deneme pedleri varmış bir arkadaş söylemişdi onla bakın.
efeduru Yildiz-Demir bende de oluyor sürekli doktora gidiyorum bebeğin suyu güzel diyor demek ki hamilelikte oluyor canım ilk hamileliğim de de olurdu
Miniginannesiiii1111 Yildiz-Demir ilk hamileliğimde benimde öyleydi hatta turnusollu pedde kullandim su mu diye kendi akıntım çıktı bence normal bir akıntı yinede siz bilirsiniz
incii_mom Yildiz-Demir merhaba benim de aynı haftalarda başladı doktor suyu normal diyor ama çamaşırım sürekli ıslak yani böyle bakınca ıslak gözükmüyor ama dokununca nemli ve ıslak sizin doktorunuz bi şey dedi mi
Serenityyy1 Bende de olmuştu ama benim 30 haftadan sonra başladı doğuma kadar devam etti akıntı olduğunu söylemişti doktor ama sizin haftanız daha erken
Yildiz-Demir incii_mom Merhaba canım benim doktor kontrolüm bu ayın 30 da inşallah gidince sorcam . Benim ki sadece iç çamaşırım ıslanıyor o da yürüyüş yapınca evde oturunca olmuyor