Seyma safirkozalak evett hersey hazr bi pasamizinnkeyfini bekliyorz agrilar sancilar kasilmalar var gelen gidennyok 😁😁
ceydatoker Yürüyüs falan yapıyor musunuz normal doğum bekleyenler? Ben her gün yürümeye çalışıyorum.Bugün yürürken bel ve sırt ağrısından mahvoldum ama,çok baskı var artık 😳
MMMerve Selamlar iyi akşamlar dilerim🤰🏻 Ee hepimiz için beklenen kasım geldi çattı🤗 yeterki sonu hayırlı olsunn hele güzel bir hamilelik geçirilmişse bu saatten sonra sadece heyecanla kavuşmayı beklemek kalıyor💕 allah herkese hayırlı doğum nasip etsin 🤲🏻
Seyma Ben cok yapmadam yuruyus zaten malum havakarda kotu gidiyo bide hastalktan yeni kurtldm bidaha hasta olmak istemiyirm 🤗 ama evde surrkli hareket halindeyim ve oturup kalkma hareketi yapiorm 3 5 kere gun icnde baya oluyo 😁 artk aykta drrken bile belim agriyo yurrken assa baski var
ceydatoker Seyma ayy evet hasta olma riskide var,montlarımın önü kapanmıyor zaten 😂 Bende evde hareket yaparım belki artık,dediğim gibi bugün çok zor geldi çünkü 😊
Seyma ceydatoker 😄😄😄 oda var tabi yuruyen tosbaga olduk 😄😄 ama yaa dognca naocaz bazen gozmden yas akiyo tekmelemeri olmicak nebilm ya bi acio duyguu ❤❤
2cocuk1kediannesi 14 kasımda sezaryenle geliyor oğlum inşallah. Bizim kuzu yan duruyor kafa yerleşmedi. Mecburen sezaryen oluyorum hayırlısı olsun hakkımızda.
Seyma 2cocuk1kediannesi aynen canm saglkli gelsnde yetrki bende suan bilmiyorm nasl duruyor ama artk egilrken feln karnmn altlari agriyo kasklarm sizliyo assa baskinvar ay insllh donmstr
ceydatoker Seyma aslında biraz üzülüyorum bedenimden ayrılacağı için,sevmek kucağına almak koklamak tabi çok güzel ama içimde olması bambaşka bi duygu çünkü tekmelerini bende çok özliycemm❤
Seyma Jewel ahh keske hisstegmz gibi gelse nerde bebisler ne zmn isteelerse ozmn geliyorlar 😄 cati muayenesi 36? Haftmda olmstm sancilarm dolasyla bise cikmadi
TubaKorkmaz Ben bu gece kasılmalarıma uyandım hep kasılmayla birlikte ter geliyormu size nefesim daralıyor yüzüm yanıyır gibi oluyor doğurmak istiyorum artık son haftalar çok zorlandım ya 😩😭
Neseli68 Biz 36+6 dayız kızlar , 34.haftadan beri Nst de sancılarım var fakat düzensiz. Kızım bağdaş kurup oturduğumda bi de alaturka tuvalette gitttiğim zaman başını çok vuruyor 🙈 Erkenci gibi benimki , doktor erken doğabilir dedi bakalım 🤔
Cikolatalilatteeeee safirkozalak evet çok az bir zaman kaldı ve bizde de heyecan dorukta valla 😊 Bir yandan sağlıkla gelsin diyorum bir yandan da hemen bugün doğsun istiyorum 😊 bakalım doğum la ilgili bu hafta doktor kontrolüm var gittiğimde ogrenicem inşallah 😊