Nur19977 Kızlar üstteki dün yaptım dünden kaldığından koyulasmıs dahada alttakinide az önce yaptım çizgi kalınlaşmış düne göre ne dersiniz yarın adet günüm hamilelik olabilirmi belirtilerimde var
2Princess1Mom Nur19977 Ovulasyon ile gebelik yapmayın lütfen. İkisinin ölçtüğü hormon farklı. Çok yanılırsınız bu şekilde. Gebelik testi yapın. Güzel haberlerle inşallah. 🤲😊
minikbebegim06 Nur19977 Nur19977 Normal zamanda da yapsanız bu şekilde çift çizgi çıkar eğer yumurtlama günüyse çok koyu çıkar ovulasyon testiyle gebelik öğrenilmez ikisi farklı hormonlar
Kbra_gkcay Nur19977 sizinki köyü değil vücuttaki lh göstergesi gebe olmanız için bu denli köyü çıkmasi lazım üzgünüm gebelik yok gibi yinede gününüzu bekleyin ve stresi bırakın
Nur19977 2Princess1Mom ya baya arastırdım gebeliğe bir iki gün kala böyle çıkmazmıs hamilelik varsa böyle çıkarmış bir ümit çırpınıyorum
Dilaraclkalav Nur19977 ben dün Ovülasyon testi yaptım benim de aynı böyle çıktı bu sabah da ilk idrarla erken gebelik testi yaptım ve sonuç negatif 😞 bat 17-18 Nisan. Yani böyle çıkabilir