Mavi666 suadeeee head&shoulders mentollü anında kesiyor. Bide yvesrocher volüme(mor renkli) bu da hiç kepek yapmadı ama her kepek engelleyici şampuan saçta kuruluk yapıyor o yüzden ya saç maskesi yada başka yumuşak bi şampuanla dönüşümlü kullanmakta fayda var.
[silindi] Onu_beklerken yaklasik 7-8 yıldır kullanırım dercosu 5-6 aydır kullanmıyormusum gibi eski egzamalarim ortaya çıktı bir dünya da para veriyoruz niye böyle oldu anlamadım
Koala_ Head and shoulders clinical strengh diye bir sampuan var bir de Clear kiraz çiçekli olan ikisini alıp azar azar kariştirarak kullanıyorsunuz 1 haftada farkı kesinlikle görürsünüz 🤗
Onu_beklerken suadeeee trendyolda satılanlar sahte olabiliyor. Dermoeczanem veya normal eczanelerden alabilirsiniz.
2cocuk2kopek suadeeee Sedef ve egzaması Okanlara geriyorlar genelde . Ama onun yerine Saç başkanı var head&shoulders in oda baya etki ediyor
Kub26 suadeeee saçtaki kepek egzama vs için eczanede satılan medikal şampuan ben kullandığımda iyi gelmişti ama bir süre sonra kepek yine tekrarlıyor ben henüz kalıcı bir çözüm bulamadım
ddefnos blrvldn evet araştırın bi bende ilk ne alaka falan demiştim ama ilk yıkamada kesti ayda bir düzenli yaparsanız hiç olusmuyor
suadeeee Mavi666 mentollü kullandığım için sanırım daha da kepek yaptı bende normalde onu kullanmıyordum değiştirince
[silindi] aylinpalaa market fiyatı nedir acaba denemek istiyorum bende dercos aşırı pahalı bir Dre artık çözüm olmaz oldu derim kanıyor
blrvldn ddefnos çok teşekkür ediyorum deneyeceğim mutlaka. Nasıl kullanıyoruz peki duş alınca onunla yıkayıp durumadan çıkıyor muyuz duştan önce mi uygulayıp bekliyoruz nasıl yapmam gerek😇
blrvldn ddefnos ben de vichy dercos kullandım ama normal şampuanlara geçince yine kepek oluyor. Dercos da pahalı bir şampuan sürekli alınmıyor da
yigitinannesiiiii suadeeee sirkeyle saçınıza masaj yapın sonra duşa girin duştayken sirkeyle yıkamada yapabilirsiniz ama ben bende oluştuğunda masaj yapıp sonra duşa girmiştim bir iki yıkamaya çözüm bulursunuz :))
ddefnos blrvldn sampuanlamaniz bittikten sonra sodayı yedirin dillere 5 dakika kadar bekledikten sonra durulayın yeterli olur
yigitinannesiiiii blrvldn ben elma sirkesiyle yapmıştım marketten alıp farketmez üzüm sirkeside olur evde ev yapımı varsa oda olur :)))