30 haftalık hamıleyım sol yan boşluğum çok ağrıyor yürürken zonkluyor hatta 4-5 gün önce bu sebeble acile gittim doktorum muane etti hersey normal ama suan gene aynı ağrı var ve yürürken otururken kalkerken zorluyor bebek yer mi açıyor diye kendimi avutuyorum ama ağrım fazla magnezyum da kullanıyorum bu sekılde ağrısı olan varmı sonrası ne oldu yada nasıl başettiniz