Arkadaşlar panik atak rahatsızlığı olup hamile kalan var mı ? Bu haftama kadar çok rahat geldim . (26+4) hiçbir sıkıntı yaşamadım . Ama sanki bu ara bi baş dönmesi bi takıntı yaptım bunu yürürken bile başım dönüyor gibi hissediyorum . Tansiyonuma bakıyorum gayet normal . Anlamadım bu nedir böyle ?