Sevdam16 merhaba 🌸 şart değil tabi ki ama benim doktorum yaptırmamı tavsiye etti. Anne karnında hiçbir şekilde müdahale edilemez ama Allah korusun bir sıkıntısı olsa doğumdan sonra erken müdahale olabileceğini söyledi. Ben de zaten ikili üçlü tarama testlerini hiç yaptırmayıp sadece detaylı yaptırmayı düşünüyordum doktorum da öyle deyince randevu aldım ☺️