Kızlarrr 37+2 detim bugun ilk defa çatı muayenesi oldum hiç korkulcak birşey yok sakın korkmayın…3-4 cmde açıklıgım var doktor perşembe sabah gel tekrar kontrol edelim dedi ilk nst m de girdim kasılmalarım var ama kuvvetli degil dedi çok heyecanlı birşey ama sakindim inşallah böylece dogururum🥰🙏🏾