Nairinoo Tranferin 6. Günü migdemde ateş topu var sanki çok yanıyor birşey yemek istemiyorum iştahın yok sizde ne gibi belirtiler oldu pozitif gördünüz mü kızlar
mrp2023 Nairinoo benim mide problemlerim gebeliğin 6.haftasında başladı transfer sonrası cok rahat herşeyi yiyip içebildim
Nairinoo mrp2023 ay bilmiyorum ki tutunma belirtisi mi diye heycan yaptım ama dayanılmaz bir yanma ilk defa bu kadarı başıma geliyor
S-nur1 Ay canım benim transferden sonra tek belirtim mide yanmamdı şükür hamileyim ben inşallah seninki de olumludur
S-nur1 Nairinoo 5.gün embriyosuydu benim tam hatırlamıyorum ama ⅚ günlerde başladı test günüme kadar da oldu mide yanmam
mrp2023 Nairinoo evet malesef sağlıklı beslenip dinlenip zaman geçirmek lazım 9.gün vermiştim ben kan dayanamayıp
S-nur1 Nairinoo ben dayanamadım 7.gün test yapmıştım pozitif çıktı ama kan içini günümü bekledim elhamdüllilah bebişim benimleydi şimdi büyüyoruz darısı sana olsun 🎀
Nairinoo mrp2023 bende düşünmemeye çalışıyorum yoksa gidip kan veririm bu sefer çıkmazsa kendimi erken yaptım diye kandırır dahada umutlanirim falan diye korkuyorum