Opmiyimgebeyim hamilelikte kullandım, benimde testim pozitif çıkmıştı ertesi gün kendi doktorumada randevum vardı kullanabilirsin demişti, eşide perinatolog yanındaydı oda herhangi bir sakınca görmedi
Çok şükür bir sorun yaşamadım, doktorunuza sorun sizde isterseniz