Ben adet günümden 3 gün önce kan testi yaptırdım grip olduğum ve ilaç kullanabilmem için 1,20 çıktı doktor yine de her ihtimale karş gebelikte kullanılan ilaçlardan verdi ve bu gün gecikmenin 8. Günü olsaydı kanda çıkardı dimi klomen kullandım ekstra geçen ay ondan mı gecikti acaba