Noluyoya merhaba bugün doktora gittim 32+1 deyim haftasıyla uyumulu çıktı. Sadece iki tanesi için 31 hafta diye saydı ama 2 haftaya kadar nırmal olmadığı için o da sıkıntı değil. Kilosu da 1750 imiş. Şuan bi problem gözükmüyor. 3 hafta önceki kontrolümde 26 haftayla uyumluydu. Yetişmiş olmasına sevindim. Bu üç haftada her gün 2 haşlanmış yumurta, kaşar, pekmez, tahin ve tahin helvası, kefir, muz, süt, meyveler bunların hepsini her gün eksiksiz tükettim. Tansiyonum için de kötü oldukça limonlu su içtim bir de vitamin ve kan ilacı. Eğer doktorun ölçümlerde bu zamana kadar bi hata olmadıysa bu şekilde bebek haftasıyla uyumlu oldu. Belki bi faydası olur diye yazmak istedim. Belki tekrar gelişebilir aksilik olabilir onu bilemiyorum ama şuanda iyi durumda bence.