Sedayavuz Merhaba ekte bir glikoz sonucum var ama içecek içilerek yapılan değil. Haftamı geçirdiğim için şeker yüklemesi yaptırmadım acaba tablo durumunu yorumlayabilen var mı ?
Meltemanneolsun Canım yüksek çıkmış doktoruna mutlaka göstermen gerekir en kısa zamanda endokrine yonlendiriliyorsun sonra şeker takibine basliyorlar