Selam kızlar
Doktorum 32. haftada hastaneden gebe olduğunu gösterir rapor al bu rapor ile SGK’dan bazı ödemeleri alabilirsin dedi. SGK, çalışan annelere doğum/süt izni vb. şeyler adı altında ödeme yapıyormuş sanırım. Daha önceden bu ödemeleri alan/başvuran var mı? SGK’nın ne gibi yardımları var bilen yazabilirse çok sevinirim🩷