Başlıkta yazdığım gibi biraz ağrım var NST de sancım çıkıyor düzenli ama çatı muaynesi hiç yapılmadı açılma durumu şuan ne durumda bilmiyorum bebek dönmüş demişti doktor ama ne suyum geldi ne nişanım bozuldu tık yok ne gelen ne giden kısacası ama 2 gündür çok yoğun şekilde akıntım var beyaz sümüksü gibi neyden kaynaklı başına gelen var mı doğum belirtisi mi