Tam 31 haftadayım yürürken vajinama bir ağrı girdi sanki çocuğun kafası indi gibi çok büyük bir baskıydı. Acilde sancım çıktı serumdan sonra da bebeğin kalbi hızlı çıktı sabahına yine gel dedi sancım az da olsa yine çıktı ağrım da azaldı ama geçmedi. Rahim uzunluğum iyi açıklık da yok böyle yaşayan var mı sancısı erken başlayıp da geç doğuran???