Iremyl Yaşayan var mı randevum haftaya bel ağrısı var zaten ara sıra ama bu aralar karın ağrısı da eklendi
Beyzanur3 Iremyl normal canım bende 33 haftalığım doktorum banada normal dedi rahim genişleyip bebek baskı yaptıkça yani büyüdükçe karın ağrısı olurmuş