Zeyneppp16 ahh güzelim yaa, ne zor şeyler yaşamışsın.. okurken gözlerim doldu, bende ilk bebeğimi 17 haftalıkken düşük doğum yaparak kaybetmiştim, o günden sonra çok ağlamıştım çok isyan etmiştim Allah affetsin. İçim acıyo cız ediyodu diye mezarına dahi gidemiyodum.. Allaha şükürler olsun ki 4 evlat verdi bana.. Bol bol dua et kuzum.. Evlat acısı çok zor bilirim, ama asla isyan etme hep şükret.. diğer tarafta sana şefaatçi olacak yavrun böyle düşün.. Bol bol dua et hayırlısıyla nasip etsin Allahım 🤲 düşündükçe aklına getirdikçe daha kötü olursun psikolojin çok bozulur.. Allah gönlüne ferahlık versin tez zamanda nasip eylesin inşallah 🤲🤲