Kızlar detaylı ultrasonda damak yarığı olabilir dedi doktor Perinatolojiye yönlendirdi o da baya baktı ama tam göremedim dudak normal ama damak zaten net görünmez dedi çarşamba tekrar bakıcak böyle bi durum yaşayan var mı çok moralim bozuk lütfen bilgisi olan yazabilir mi