Arkadaşlar merhaba ilk haftalarda gebelik var mi yok mu diye kandan baktırdığımız beta değeri yüksekse erkek düşük ilerlerse kızdır diyorlar.dogruluk payı var mıdır sizlere sormak istedim.mesela 5 haftada değer 500le-7000 arası olmalı bu değer 6700se ilerde bebek erkek diyorlar sizin değeriniz kaçtı cinsiyet öğrenebilirdiniz mi merak ettim 🙂