Sulegull Şimdi ben normalde 26 haftalıgım ama kontrolde 2 hafta önde yani 28 haftalık normalde temmuzda dogurcam ozaman 2 aydan fazla oluyor ama hafta önden olduğu için şuan 7 aylık olmuş oluyorum yani haziran da mi doğar temmuzda mı
Nilayy95 Sulegull onun ile alakası yok 😊 sadece kilosu ve gelişimi önde gidiyor. Benim ilk gebeliğimde ilerideydi normal zamanda doğdu. Buda öyle şimdi 😊
Selim_Alparslan Sulegull benim ilk gebelikte de oglum 2 3 hafta öndeydi canım ama onu dikkate almıyoruz sata göre hesaplama yapılıyor. Doğuma kadar zaten kendi haftasını yakalamıştı yani. 😊
Mrvsmt2502 Sulegull önde olması erken doğacağı anlamına gelmiyor kızım 3 hafta öndeydi 43 e 2 kala doğdu.
m_mervee Mrvsmt2502 napsın dış dünyayı erken öngörmüş 😅 46 haftalık bebişiniz kaç kg doğdu acaba ultrasona uyumlu muydu
Mrvsmt2502 zynpknt yok son haftalarda dengeledi 43 44 çıkıyordu ama doktor tam ölçemiyorum diyordu öyle de oldu 500 gram fazla ölçüyorlarmış 😃