Kızlar doktorum %98 kız diyor ama net göstermiyor da diyor hâlâ net bir şey yok bu şekilde olupta cinayeti farklı söylenen oldu mu? 17. Haftamda bu şekilde denildi ve 3 haftaya detaylımız var ve nedense bebeğim erkek olduğunu hissediyorum tüm belirtilerimde erkeğe has çünkü ama bu kız istemediğim için asla değil zaten ilk bebeğimiz ne olsa tatlı gelcek bize🥰 yaşayan var mı farklı öğrenen? 98 deyipte net göstermiyor diyor doktor çünkü o yüzden karışığım😒