Kızlar 6 haftalık hamileyim ilk doktor kontrolüne perşembe günü gittim doktorum doğal olarak ilk kontrol olduğu için 8 tüp kan artı idrar tahlili aldı sonuçlarım gün içerisinde çıktı fakat e nabıza düşmüyor.Bana her şeyin gayet güzel dedi ama insan kendi gözüyle görmek inanmak istiyor.Demir hapı kullanıyordum onu bile bırakmamı söyledi ama değerimin kac olduğu hakkında bilgi vermedi çok pişman oldum keşke sorsaydın.Yani şöyle devlet hastanesinde verdiğim için mi düşmüyor sonuçlar e nabıza ?Sağlık ocağında daha önce böyle bir sorun yaşamadım?