Kızlar ilk gebeliğim olduğu için biraz endişeli biraz meraklıyım. 36+5 günlük gebeyim. Bebeğim henüz kanala girmedi. Hep sağ tarafıma yaslanıyor. Arada ortaya da geldiği oluyor ama çoğunlukla yanda duruyor ve hala başı yukarıda ayakları aşağıda. Vajinal doğum istediğim için endişeliyim. Sizce dönmesi için daha vakit var mı yoksa her geçen gün daha mı zorlaşıyor dönmesi🥹 Dönmesi için ne yapmak lazım. Bilgisi olan aynı durumu yaşayan varsa beni rahatlatabilir mi lütfennn🙏🏻