Kızlar selam 31 haftalık hamileyim karnımda sertleşme şikayetiyle gittim açıklık bakıldı sorun yoktu. Ama idarda yalnızca eritrosit yüksek çıkmış. Protein bilrubin falan negatif. Enfeksiyon yok anladıgım kadarıyla ama bakar mısınız?? Bileniniz vardır belki doktora yarın gidicem. 