Tam 32de çalışabilir raporu almak için gittiğimde nst.de düzenli sancılar çıktı tekrar tekrar bakıldı durdurmak için serum takılmasına rağmen sancılar devam etti yalnız bende ağrı vs yoktu. Açıklık bakmak istediler bu sancılarla doğum başlamış bile olabilir dendi doğumu tetikler korkusuna baktırmadım imza atıp çıktım hastaneden gecede olursa kasılma sancı vs gel dediler sabah nst için gel dendi gittim şükür nst bu sefer normal çıktı hergün 3 litre su iç kasılma vs olursa mutlaka gel dendi. 5 gün önceydi bu söylediklerim. Şuan hala ara ara çok kasılıyorum karnım taş gibi oluyor ediyor hastaneye gidip gitmemekte kararsız kalıyorum. İçerde durumlar nasıldır bu kasılmalar bebeği olumsuz etkiler mi eder mi gibi sorular var kafamda. Rutin kontrolüme daha zaman var kuruntu da yapmak istemiyorum her kasılmada hastaneye mi koşucam diye ama bi yandan da endişeleniyorum. Başına böyle bişey gelen var mı kızlar