lalemgul Sonuç gözükmüyor sabah kan verdim bakıyorum yok simdiye çıkması lazım di anlamadım ne mzn çıkar ki normal mi szice
mor_menekse1 lalemgul canım düştümu sisteme sonucun bnde kan verdim sonuç çıktı doye mesajda geldi ama sistemde yok
mor_menekse1 lalemgul kız bende heycanla bekliyorum msj geldi çıkmış diye ama sistemde yok :) sonuç nasıldı hamilemisin
Mervee09 Eger beta hcg ise aile hekimi kendi sisteminden bakmadikca e nabizda görünmüyo baktiktan sonra e nabiza düstü benmkisi yada tahlil sonucu icin numara veriyolar o sekilde girip bakarsanizda cikar